SERIOUS

Hej! Sitter i soffan hemma hos Lisa, eftersom att vi råkade somna i soffan igår.. Men ja, vet inte vad vi ska göra idag :).

 
Okej, om en annan sak nu. Jag kommenterade på en tjejs blogg igår, den här tjej går på samma skola som jag och tog det liiiite för allvarligt ;). Haha, jag skulle bara kommentera och se hur hon mådde eller nåt så tog jag ju såklart det nyaste inlägget där hon dessutom hade skrivit lite halvt taskigt mot hennes (och min) kompis, så var det ju så att det inte gick att kommentera så tyckte jag att det va kul, så skulle jag bara påpeka i kommentaren att hon hade gjort så att man inte kunde kommentera så då tänker man väl endå att det är för att den personen hon skrev om inte skulle kunna kommentera, right? Jag menade ju inte det som något taskigt mot Sanne men tydligen tog hon det ju lite allvarligt, fast jag kanske skrev det lite för överdrivet, kommer inte ihåg, klockan var liksom typ 2 eller nåt och jag och Lisa var sjukt trötta! Men jag tycker att man kan läsa mellan raderna iallafall. Jag har läst inlägget hon skrev på sin blogg, för att förstå exakt vad hon menade, men eftersom hon bara läsa meningarna s¨gör jag det med! Och jag tycker egentligen inte att man behöver ta det som är mellan två personer i ett blogginlägg..? Men eftersom hon gjorde det så¨gör jag också det! Ni hittar hennes inlägg hääär.
 

Och snälla, alla därute., tänk lite innan ni anklagar era kompisar, tänk på att ni kanske är exakt likadana mot dom. Era kompisar får kanske stå ut med en massa skit från er, men dom står endå kvar vid eran sida, tänk på det, dom är äkta vänner, dom står alltid kvar hur mycket skit dom än får! Så uppskatta dom vänner som alltid står kvar och ni kan anförtro er till, för dom kan försvinna när som, om de blir behandlade som skit.  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia :-)

hej hannis !
saknar dig verkligen, fattar inte varför vi inte har träffat varandra nu på lovet, miss u :( <3

2012-08-10 @ 21:38:35
URL: http://iloveya.blogg.se
Postat av: calle ;)

Så vacker du är hanna ! <33

2012-08-13 @ 01:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim